Programimng

مطالبی از آموخته های من

Programimng

مطالبی از آموخته های من

عدم نمایش تصویر پس زمینه فرم

داشتم روی یک پروژه ای کار میکرد که به ی مشکلی برخوردم گفتم اینجا قرار بدم شاید کسی هم به این مشکل برخورد کرد :

من یک فرم درست کردم و برای پس زمینه یک تصویر قرار دادم (در BackGroundImage) بعد رفتم RightToLeft=yes و RightToLeftLayot=True قرار دادم بعد دیدم دیگه تصویر پس زمینه نشان داده نمیشود بعد از جستجو فهمیدم که وقتی هم RightToLeft و RightToLeftLayot هر دو از راست به چپ میشوند تصویر نشان داده نمیشود و وقتی یکی از اینها فقط راست به چپ هست تصویر نشان داده میشود . حالا من برای رفع مشکلم از PictureBox استفاده کردم و خاصیت Dock رو برابر Fill قرار میدهیم تا تمام صفحه را بپوشاندو برای نشان دادن تصویر از آن استفاده کردم .

  • Ebrahimpour

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی