Programimng

مطالبی از آموخته های من

Programimng

مطالبی از آموخته های من

چند وقت پیش با آپدیت شدن ویندوزم , فولدرهام مشکل پیدا کردن و وقتی دابل کلیک میکردم این پیغام را نشان میدادند:

This file doesn't have a program associated with it for performing this action, Please install a program or, if one is already installed, create an association in the Default Programs control panel

بعد از جستجوی زیاد و پرس و جو به این راه حل رسیدم :


در منوی start گزینه run را انتخاب کرده و تایپ کنید regedit تا وارد رجیستری ویندوز شوید . سپس مسیر زیر را در رجیستری دنبال کنید :

HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\shell

در قسمت سمت راست default را انتخاب و روی آن کلیک راست کرده modify را انتخاب کنید و به جای کلمه ای که در زیر value data نوشته شده none را بنویسید.

حالا مشکل رفع شده و فولدرها با دابل کلیک باز میشوند .

نظرات  (۱۶)

سلام برای من هم روی حالت  none بوده ، چیکار کنم🥲🥲🥲

سلام وقتت بخیر

this file dose not have an app associated with it for performing this action please install an app or if one is already installed create an association in the default apps settings page

این ارور برای باز کردن مرورگرهام توی قسمت تسکبار میاد فقط وفقط برای بازکردن مرورگرها اونم توی تسکبار یعنی وقتی دابل کلیک میکنم مرورگر باز میشه ولی توی تسکبار باز نمیشه درصورتی که تمام برنامه ها از تسکبار اجرا میشه و فقط هیچ مرورگری اجرا نمیشه خیلی لطف بزرگی میکنی اگه راه حالشو به ایمیلم ارسال کنی..

سلام من run باز میکنم اما وقتی regedit میزنم چیزی باز نمیشه برام

برا من رو حالت عادیش none بود و هنوزم باز نمیشه ستینگ

این مطلب عالی بود درست شد
فقط یه چیزی من وقتی میخام نیوفولدر بسازم تو ویندوز سون کلیک راست که میکنم که اصلا گزینه نیو وجود نداره و گزینه نیوفولدر توی نوار بالای پوشه ها رو هم هرچی روش میزنم نیوفولدر ایجاد نمیشه هیچ اروری هم نمیده دلیلش چیه میتونی کمک کنی؟
دوستان کسی میتونه راهنمایی کنه ممنون میشم
 

  • محمد عباسی
  • خدا پدر و مادرت رو بیامرزه

    واقعا ممنون ازت

    پاسخ:
    خواهش میکنم

    لبتاب من وارد رجیستری نمیشه و دوباره همین ارور را میده چیکاررر کنم لطفا جواب بدید

    پاسخ:
    ویندوزتون چیه؟

    سلام

    امروز14 اردیبهشت سال 99

    کل اینترنت رو زیر رو کردم 

    چندتا نرم افزار دانلود کردم

    چندبار رجیستری رو تغییر دادم اما نشد

    تا اینکه به وبلاگ شما برخورد کردم

    واقعا ممنون مشکلم حل شد خدا خیرت بده

    پاسخ:
    خواهش میکنم

    این ارور برا باز کردن برنامه های کامپیوترم میاد!! چی کار کنم؟؟

    پاسخ:
    دقیقا چه برنامه ای ؟

    واقعا ازتون ممنونم

    گل کاشتی

    خیلی ممنون عالی بئد راه حلتون 

    دمت گرم دادا   رو  اعصابم بود اصلا
    ممنون عزیزم
    واقعا ممنون ... راه های دیگه هیچکدوم جواب نمیدادند .
    دمت گررررررررررررررررررررررررررررم
    واقعا ممنون  خیلی  مفید  بود🌹🌹🌹
    پاسخ:
    خواهش میکنم : )
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی